מבצעי בלאק פרידיי וסייבר מאנדיי לבעלי אתרים 2022

הנה זה בא: שבוע המבצעים הגדול של בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי, ואנחנו כאן כדי להציג בפניכם את המבצעים הכי שווים שמצאנו עבור בוני אתרים ובעלי נכסים דיגיטליים!

בלאק פריידיי מתקיים בתאריך 25 בנובמבר ושלושה ימים לאחר מכן, מגיע הסייבר מאנדיי ב-28 בנובמבר. למרות שמדובר בשני תאריכים ספציפיים, הרבה חברות שמציעות מוצרים דיגיטליים מאפשרים ליהנות מהנחות גדולות במשך שבוע שלם שכולל בתוכו את שני ה״חגים״.

אמנם כאן בישראל התרגלנו שמבצעים הם לא תמיד באמת מבצעים… לא אחת מפורסמות כתבות שמראות איך חנויות מעלות מחירים בתחילת החודש כדי להציג הנחה מדומה בבלאק פרידיי. אבל, ברשימה הבאה, בה תוכלו למצוא מוצרים לבעלי אתרי וורדפרס, או למי שמעוניין להיכנס לעולם הדרופשיפינג, או למי שמחפש חברת אחסון ועוד – ריכזנו עבורכם מבצעים והנחות משמעותיות שבאמת אפשר להשיג אותן רק בחודש זה, כך שאם יש מוצר שאתם מתלבטים עליו כבר תקופה ואתם רואים אותו כאן ברשימה – זה הזמן לרכוש אותו. שימו לב לתאריכים, ישנם מבצעים שמוגבלים בזמן, ויש כאלה שבהם לא מצויין תאריך פקיעת ההנחה ולכן מומלץ לרכוש אותו בהקדם כדי לא לפספס.

שנתחיל?

אלמנטור

עד 30% הנחה במסלולים השונים: 10% הנחה במסלול ה-Advanced שנותן 3 רשיונות פרו, 20% הנחה במסלול Expert שנותן 25 רשיונות, ו-30% הנחה במסלול Agency שנותן 1000 רשיונות.

לחצו כאן לאתר אלמנטור.

אלידרופשיפ (AliDropship)

תוסף אלידרופשיפ יהפוך את אתר הוורדפרס שלכם לחנות דרופשיפינג מלאה. אם מעניין אתכם ללמוד עוד על הנושא ולצפות בהדרכה על התוסף, לחצו כאן.

השנה תוכלו ליהנות מהנחה של 40% על תוסף אלידרופשיפ באתר הרשמי של החברה. יש להקליד את קוד הקופון BLACK40 בעמוד התשלום בשדה המיועד לכך. קוד זה יעניק לכם 40 אחוז הנחה גם על מוצרים נוספים כמו תבניות וורדפרס לחנויות דרופשיפינג מבוססות אלידרופשיפ.

מלבד בניית חנות דרופשיפינג בעצמכם, מציעים בחברה מספר מוצרים שיקלו עליכם את העבודה, כמו חנויות פרימיום – חנויות דרופשיפינג מוכנות בנישות שונות, שבהן כבר עשו עבורכם את חקר השוק והכניסו לחנות מוצרים עם טקסטים שעברו התאמה למנועי חיפוש. בנוסף, תוכלו לרכוש חנות קאסטם – חנות בהתאמה אישית. אפשר לקרוא עוד על סוגי חנויות אלה בכתבה הזאת.

עבור חנויות פרימיום או חנויות בהתאמה אישית, מציעים באלידרופשיפ הנחה של 30% בהכנסת קוד הקופון BLACK30.

קרוקובלוק (Crockoblock)

אתר קרוקובלוק מציע כלים לבעלי אתרים מבוססי וורדפרס כמו תוספים שמתלבשים על אלמנטור, תוספים שהופכים את האתר שלכם לאתר הזמנות, לאתר אינדקס, ווידג׳טים שונים לוורדפרס ועוד.

בעבר פירסמנו מספר כתבות על המוצרים של קרוקובלוק:

השנה תוכלו ליהנות מהנחות גדולות למוצרים השונים שקרוקובלוק מציעים. את תכנית ה-Lifetime שלהם תוכלו לרכוש בהנחה של 30%. את תכניות ה-All Inclusive השנתיות תוכלו לרכוש בהנחה של 35%, ואת התוספים הבודדים תוכלו לרכוש ב-40% הנחה.

כדי ליהנות מההנחות יש להקליד בשדה המתאים בעמוד התשלום את קוד הקופון bfcroco22.

לחצו כאן לאתר קרוקובלוק.

סייטגראונד (Siteground)

חברת האחסון סייטגראונד מציעה השנה הנחות של עד 86% על החבילות השונות. לצפייה במידע נוסף על סייטגראונד ובמדריך להרשמה לאחסון שלהם והתקנת וורדפרס באתר – לחצו כאן.

תוסף הקורסים LearnDash

תוסף הקורסים הפופולרי ביותר כיום לאתרי וורדפרס, לרנדאש, יהפוך את האתר שלכם למערכת למידה אונליין. לקריאת כתבה שפירסמנו בעבר על לרנדאש – לחצו כאן.

השנה תוכלו ליהנות מתוסף לרנדאש ב-40% הנחה, בהכנסת קוד הקופוןBFCM22. המבצע ייערך בתאריכים 21-29.11.

לחצו כאן לאתר לרנדאש.

Dynamic.ooo

אתר דינאמיק מציע תוספים שמתלבשים על תוספי וורדפרס ופותחים אפשרויות נוספות שלא כלולות בתוספים הבסיסיים. יש לדינאמיק תוספים לאלמנטור, ג׳ט, ווקומרס, ACF ועוד.

השנה הם מציעים 40% הנחה על כל סוגי הרישיונות. קוד קופון: BLACKDAYS. המבצע ייערך בתאריכים 21-28.11.

לחצו כאן לאתר דינאמיק.

TemplateMonster

אתר התבניות והתוספים מציע השנה עד 50% הנחה על המוצרים השונים, בין התאריכים 21.11-1.12.

לצפייה במדריך שפירסמנו בעבר להתקנה ושימוש באחת התבניות של TemplateMonster – לחצו כאן.

לאתר TemplateMonster – לחצו כאן.

CartFlows

תוסף CartFlows לוורדפרס יאפשר לכם להוסיף לחנות הוירטואלית שלכם משפכי מכירות. יש לנו קורס שלם שמלמד איך עובדים עם התוסף, מוזמנים להצטרף אליו כאן.

השנה תוכלו ליהנות מהנחה גדולה על התוסף – 55%, החל מה-22.11.

לאתר CartFlows לחצו כאן.

Presto Player

תוסף הטמעת הסרטונים Presto Player מאפשר להטמיע סרטונים מפלטפורמות שונות כמו יוטיוב, וימאו או BunnyNet ולהציג אותם דרך נגן ייעודי שעליו יש לכם שליטה מאוד גדולה. השנה תוכלו לרכוש את התוסף ב- 40-50 אחוזי הנחה על התכניות השונות.

לצפייה במידע נוסף על תוספים להטמעת סרטונים (על Presto Player כתוב בסוף הכתבה) – לחצו כאן.

לאתר Presto Player – לחצו כאן.

 

במדריך הבא נלמד צעד אחר צעד איך מבצעים את כל השלבים הראשוניים והבסיסיים, שאולי נראים מעט טכניים ומרתיעים למי שאינו מבין את המושגים ולא התנסה מעולם בבניית אתרים. אני כאן כדי להראות כמה זה יכול להיות פשוט ומהיר ואיך מגיעים למצב בו יש לך אתר אינטרנט באוויר שבו ניתן להתחיל לכתוב תוכן, לעצב ולפתח אותו.

חוברת זו, שמוצעת להורדה בחינם כקובץ PDF, תתאים לך אם תכננת לבנות אתר או בלוג אבל מצאת את עצמך דוחה את התהליך עוד ועוד כי לא ידעת איך להתחיל את התהליך בצורה נכונה.

הקורס האולטימטיבי למתחילים! בסיום הקורס יהיה לך מספיק ידע כדי להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה המופלאה הזאת ולהתקדם לעבר בניית האתר, החנות, דף הנחיתה, הקורס או הבלוג שלך בעצמך.
אה – והקורס הוא חינמי לחלוטין :-)

יש לך את הבסיס והגיע הזמן להתקדם לעבר בניית האתר שלך? באתר הקורסים של מקום ברשת ניתן למצוא מגוון קורסים: קורס מקיף בניית בניית אתר ובלוג בוורדפרס, קורס בניית דף נחיתה, קורס בניית חנות וירטואלית, קורס בניית קורס אונליין, קורס בניית חנות דרופשיפינג ועוד.

יו, הגעת לסוף הכתבה 😯 מה עכשיו?

1. אם אהבת את התוכן, אפשר לשתף עם חברים:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בווטסאפ

2. אפשר לספר לנו מה חשבת, כדי שנוכל להמשיך להשתפר

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י כדי להצביע!

מאחר ואהבת את הכתבה...

נשמח לראותך גם ברשתות החברתיות שלנו!

מצטערים לשמוע שהכתבה לא היתה לך לעזר!

נשמח לשפר אותה!

תרצה/י לשתף אותנו מה אפשר לשפר בכתבה?

דירוג ממוצע לכתבה זו:
4
(1)

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

כבר הורדת את

החינמונים שלנו?

צ׳קליסט לשיפור דף נחיתה
20 סעיפים שחייבים לעבור עליהם בבניית דף נחיתה

יש לך דף נחיתה? מתכנן/ת לבנות דף נחיתה? את הצ׳קליסט הזה אסור לך לפספס!

דוגמאות לעסקים אונליין
9 רעיונות לבניית עסק אונליין

הספר האלקטרוני הבא סוקר 9 סוגים של עסקים אינטרנטיים שניתן לפתח ולתפעל מהבית, בתור הכנסה נוספת או בבוא היום גם כהכנסה עיקרית.

איך לבחור חברת אחסון
איך לבחור חברת אחסון בתבונה

טבלת השוואה והסבר מפורט על מרכיבי חבילות אחסון ואיך לבחור את החבילה שהכי מתאימה לנכס הדיגיטלי שברצונך לבנות.

כלים לבוני אתרים
ארגז הכלים

50 מאגרי מידע של כלים, מערכות ואתרים מומלצים לבעלי נכסים דיגיטליים וקישורים להדרכות שפורסמו כאן באתר על חלק מהכלים המומלצים.

דילוג לתוכן