בניית חנות דרופשיפינג בוורדפרס למכירת מוצרי עליאקספרס

 *הדרכה זו זמינה לצפייה גם בצורת קורס אינטרנטי חינמי מחולק לשיעורים – לחצו כאן להרשמה לקורס.

מה זה דרופשיפינג? ייתכן וכבר שמעת את המושג הזה בעבר. אם לא, הנה הסבר קצר:

דרופשיפינג היא שיטת מסחר בה אנו מוכרים בחנות שלנו באינטרנט מוצר מסויים שאין לנו מלאי שלו ואנחנו לא אלה שמשלחים אותו ללקוח. ברגע שמישהו רוכש את המוצר בחנות שלנו, אנחנו רוכשים אותו אצל הספק בשמו של הלקוח, והספק שולח אותו ישירות אליו.

מטרת ההדרכה הבאה היא להראות את כל הצד הטכני של בנייה ותפעול חנות בשיטת דרופשיפינג. בהדרכה לא נדון ברעיון הדרופשיפינג בכלליות או הדרופשיפינג של מוצרי אליאקספרס בפרט – יש באינטרנט מגוון כתבות, קורסים, סרטונים וקבוצות דיון בהן ניתן ללמוד על שיטת הדרופשיפינג ולהבין כיצד לבחור מוצרים, איך לתמחר נכון, לאילו מדינות כדאי למכור ואיך לכתוב תוכן טוב עבור מנועי חיפוש.

בהדרכה הבאה, כאמור, נלמד איך בפועל בונים חנות מסוג זה בוורדפרס: איך מעלים אתר לאוויר, איך מתקינים תוסף דרופשיפינג, איך מנהלים את החנות מבחינת ייבוא מוצרים מעליאקספרס, עריכת הפרטים שלהם, תמחורם, עדכון מחירים ומלאי באופן אוטומטי ועוד, וגם נלמד איך מוסיפים לאתר עמודים כמו דף יצירת קשר עם טופס, איך בונים את עמוד הבית כך שיראה את המוצרים האחרונים שנוספו לחנות, איך בונים ומנהלים תפריטים באתר ועוד.

אם אין לך ידע בבניית אתרים, זה לגמרי בסדר. בהדרכה נלמד את כל השלבים מהצעד הראשון ועד למצב בו יש לך חנות דרופשיפינג באוויר מוכנה לקבלת הזמנות.

נושאי ההדרכה:

  • הרשמה לחברת אחסון ורישום דומיין
  • התקנת מערכת וורדפרס החינמית
  • רכישה והתקנה של תוסף Alidropship. מחיר התוסף הוא 89$ בתשלום חד פעמי. במידה ורוכשים אותו דרך הקישור הזה ומכניסים את קוד הקופון woo25 מקבלים 25% הנחה כך שמחיר התוסף יעמוד על 66.75$ בלבד)
  • התקנת תוסף גוגל כרום לייבוא בלתי מוגבל של מוצרים ישירות מעליאקספרס
  • התקנת תבנית עיצוב חינמית המותאמת לדרופשיפינג
  • הפעלת רשיון תוסף Alidropship
  • הגדרות Alidropship
  • הגדרות עיצוב
  • הגדרות ווקומרס
  • ייבוא מוצרים
  • מחירי ומיקומי משלוחים
  • עריכת מוצרים
  • תמחור מוצרים
  • ייבוא ביקורות מעליאקספרס
  • הוספת עמודים לאתר והגדרת דף בית
  • בנייה ותפעול של תפריטים באתר
  • עבודה עם ווידג’טים
  • תהליך ביצוע הזמנה
  • סיכום ולמידת המשך

כמה עולה לבנות ולתחזק אתר מסוג דרופשיפינג?

ההוצאה השנתית על האתר אותו נלמד לבנות בהדרכה תלויה במספר גורמים, כמו חברת האחסון בה תבחרו ומחיר הדומיין אותו תרשמו. במידה ותחליטו להירשם לחברת האחסון המוצגת בהדרכה, המחיר השנתי של אתר כזה יעמוד על כ-195$ בשנה (מחיר חבילת אחסון ב-Siteground + מחיר דומיין לשנה דרך Siteground).

ההשקעה בשנה הראשונה בבניית האתר עשויה להיות אף זולה יותר, מאחר ולחברות אחסון יש מחירי היכרות ללקוחות חדשים, שמשתנים מפעם לפעם. לדוגמה, בזמן בניית ההדרכה הציעו ב-Siteground מחיר שנתי של כ-63$ לאחסון ולדומיין. לסכום זה יש להוסיף את מחיר תוסף הדרופשיפינג – 66.75$ (עלות חד פעמית ללא צורך בחידוש שנתי), כך שההשקעה בשנה הראשונה עשויה להסתכם בכ-130$ בלבד. מחיר לא רע עבור הקמת עסק מאפס לא? 🙂

במידה ותרצו לדלג על כל השלבים של בניית אתר מסוג זה בעצמכם, על מנת להגיע כמה שיותר מהר לשלב השיווק והמכירות של החנות שלכם, בסיום ההדרכה תוכלו ללמוד על האפשרות לרכוש חנויות מותאמות אישית או חנויות פרימיום, אותן יבנו עבורכם במחיר של החל מ-300$ בלבד. בתמורה לסכום זה, תקבלו חנות אונליין מוכנה עם מוצרים למכירה מיידית בנישה ספציפית.

לצפייה בהדרכה המלאה:

* בהמשך ניתן למצוא קישורים לכל השרותים והאתרים המוזכרים בהדרכה.

קישורים ומידע חשוב:

במדריך הבא נלמד צעד אחר צעד איך מבצעים את כל השלבים הראשוניים והבסיסיים, שאולי נראים מעט טכניים ומרתיעים למי שאינו מבין את המושגים ולא התנסה מעולם בבניית אתרים. אני כאן כדי להראות כמה זה יכול להיות פשוט ומהיר ואיך מגיעים למצב בו יש לך אתר אינטרנט באוויר שבו ניתן להתחיל לכתוב תוכן, לעצב ולפתח אותו.

חוברת זו, שמוצעת להורדה בחינם כקובץ PDF, תתאים לך אם תכננת לבנות אתר או בלוג אבל מצאת את עצמך דוחה את התהליך עוד ועוד כי לא ידעת איך להתחיל את התהליך בצורה נכונה.

הקורס האולטימטיבי למתחילים! בסיום הקורס יהיה לך מספיק ידע כדי להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה המופלאה הזאת ולהתקדם לעבר בניית האתר, החנות, דף הנחיתה, הקורס או הבלוג שלך בעצמך.
אה – והקורס הוא חינמי לחלוטין :-)

יש לך את הבסיס והגיע הזמן להתקדם לעבר בניית האתר שלך? באתר הקורסים של מקום ברשת ניתן למצוא מגוון קורסים: קורס מקיף בניית בניית אתר ובלוג בוורדפרס, קורס בניית דף נחיתה, קורס בניית חנות וירטואלית, קורס בניית קורס אונליין, קורס בניית חנות דרופשיפינג ועוד.

יו, הגעת לסוף הכתבה 😯 מה עכשיו?

1. אם אהבת את התוכן, אפשר לשתף עם חברים:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בווטסאפ

2. אפשר לספר לנו מה חשבת, כדי שנוכל להמשיך להשתפר

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י כדי להצביע!

מאחר ואהבת את הכתבה...

נשמח לראותך גם ברשתות החברתיות שלנו!

מצטערים לשמוע שהכתבה לא היתה לך לעזר!

נשמח לשפר אותה!

תרצה/י לשתף אותנו מה אפשר לשפר בכתבה?

דירוג ממוצע לכתבה זו:
4.6
(17)

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

כבר הורדת את

החינמונים שלנו?

צ׳קליסט לשיפור דף נחיתה
20 סעיפים שחייבים לעבור עליהם בבניית דף נחיתה

יש לך דף נחיתה? מתכנן/ת לבנות דף נחיתה? את הצ׳קליסט הזה אסור לך לפספס!

דוגמאות לעסקים אונליין
9 רעיונות לבניית עסק אונליין

הספר האלקטרוני הבא סוקר 9 סוגים של עסקים אינטרנטיים שניתן לפתח ולתפעל מהבית, בתור הכנסה נוספת או בבוא היום גם כהכנסה עיקרית.

איך לבחור חברת אחסון
איך לבחור חברת אחסון בתבונה

טבלת השוואה והסבר מפורט על מרכיבי חבילות אחסון ואיך לבחור את החבילה שהכי מתאימה לנכס הדיגיטלי שברצונך לבנות.

כלים לבוני אתרים
ארגז הכלים

50 מאגרי מידע של כלים, מערכות ואתרים מומלצים לבעלי נכסים דיגיטליים וקישורים להדרכות שפורסמו כאן באתר על חלק מהכלים המומלצים.

דילוג לתוכן