איך בונים אתר עם תוכן סגור בתשלום

כתבנו כאן רבות בעבר על חשיבות בניית נכס דיגיטלי כדוגמת קורס אונליין ועל האפשרויות השונות שוורדפרס מציעה בתחום בניית הקורסים הדיגיטליים. בעוד אנחנו מאמינים גדולים של קורסים מסוג זה, אשר נותנים ערך ללקוח ומאפשרים לו ללמוד בזמנו החופשי, מכל מקום בעולם ובמחיר מוזל יותר מקורסים פרונטליים, ייתכן ויש לכם רק סדנה אחת להציע, שמסתכמת בעמוד תוכן בודד, או הרצאה איכותית שצילמתם ואתם רוצים למכור אותה בלי צורך ללמוד איך עובדים עם מערכת גדולה ומפוארת של קורס אונליין על כל מרכיביו. כל שאתם זקוקים לו הוא אתר עם אזור תוכן סגור, אשר ייפתח באופן אוטומטי למשתמשים ששילמו עליו מיד לאחר תהליך הרכישה.

בדיוק בשביל הצורך הזה, נבנה הקורס הבא, שמלמד איך יוצרים בצורה הפשוטה והמהירה ביותר, בלי להסתבך עם מערכות מורכבות ומלאות בפיצ׳רים שאינכם זקוקים להם, אתר פשוט עם תוכן חסום לצפייה שנפתח ללקוחות משלמים בלבד. אתר מסוג זה יכול להתאים למגוון רחב של תחומים, לדוגמה – מאמן כושר אישי שרוצה להציע אזור תוכן עם מספר אימוני אונליין בתשלום, או צלמת שרוצה להציע מיני קורס בעל 3-4 פרקים בנושא צילום מהטלפון הנייד, או אולי מורה פרטי לגיטרה שמציע סדנת וידאו בסיסית למתחילים בתשלום חד פעמי. האפשרויות הן בלתי נגמרות וישנם בעלי עסקים מתחומים רבים שיכולים למצוא שימוש בבניית אתר מסוג זה.

הקורס מתאים גם למי שמעולם לא בנה אתר מאחר ונעבור בו על כל השלבים. נלמד איך בונים אתר עם מערכת וורדפרס, ובו אזור שכולל כל סוג של תוכן שתרצו לשים בו – טקסט כתוב, קבצי PDF, תמונות, מצגות, סרטון וידאו, קובץ אודיו וכו׳. את הגישה לאזור הזה נלמד לחסום בעזרת תוסף וורדפרס ייעודי, ולאחר שמשתמש ישלם על קבלת גישה לתוכן – הוא ייפתח בפניו לצפייה.

בקורס נלמד איך לבנות אתר בצורה יעילה ואינטואיטיבית עבור הלקוח הפוטנציאלי, כך שיקבל גישה לתוכן מיד לאחר התשלום. נלמד איך לקצר לקהל שלנו את תהליך הרכישה כמה שניתן כדי ליצור חוויית גלישה קלילה ופשוטה.

בקורס לומדים איך עובדים עם לוח הבקרה של וורדפרס ואיך בונים עמודים מעוצבים עם תוסף אלמנטור הפופולרי. בנוסף, נעבוד עם תוסף ווקומרס שיהפוך את האתר שלנו לחנות וירטואלית ובעזרתו נוכל למכור גישה לתוכן.

וורדפרס היא מערכת בניית תוכן חינמית, וגם כל התוספים איתם נעבוד הם חינמיים, כמו גם תבנית העיצוב אותה נתקין באתר.

ההשקעה הכספית בבניית אתר מסוג זה היא על חבילת אחסון ורכישת דומיין (כתובת אתר), ובפרק הראשון של הקורס נלמד על העלויות הצפויות. בנוסף, במידה ויש לכם תוכן מסוג וידאו שתרצו להטמיע באתר שלכם, מומלץ להירשם לאחת מחברות אחסון הוידאו כדי להציג סרטונים בצורה מאובטחת. לקראת סוף הקורס יוצעו מספר פלטפורמות מומלצות.

 

נושאי הקורס:

  1. הצגת האתר שנלמד לבנות והעלויות הצפויות בבניית אתר מסוג זה
  2. השלבים הטכניים בבניית האתר (רכישת חבילת אחסון והתקנת וורדפרס)
  3. היכרות עם לוח הבקרה של וורדפרס
  4. הגדרת תוסף ווקומרס ליצירת חנות אינטרנטית
  5. יצירת אזור תוכן חסום
  6. עיצוב דף הבית באלמנטור
  7. עיצוב האתר ובניית התפריט
  8. ייעול תהליך המכירה
  9. עבודה עם ווידג׳טים בוורדפרס
  10. יצירת קופונים
  11. יצירת תוכן חסום לצפייה המחולק למספר פרקים
  12. חיבור דומיין קבוע לאתר
  13. אופציונלי – פלטפורמות לאחסון וידאו

האתר אותו לומדים לבנות בקורס:

בקורס נלמד לבנות אתר לסדנה (פיקטיבית) ובה תוכן מסוג טקסט + סרטון וידאו מוטמע. דף הבית מוביל לעמוד רכישת הסדנה. הלקוח ממלא פרטים ויוצר חשבון באתר, ולאחר התשלום התוכן החסום נפתח לו לצפייה.

מחיר הקורס:

הקורס מוצע בחינם לתקופת ההשקה. לאחר מכן מחירו יעמוד על 250 ש״ח.

במדריך הבא נלמד צעד אחר צעד איך מבצעים את כל השלבים הראשוניים והבסיסיים, שאולי נראים מעט טכניים ומרתיעים למי שאינו מבין את המושגים ולא התנסה מעולם בבניית אתרים. אני כאן כדי להראות כמה זה יכול להיות פשוט ומהיר ואיך מגיעים למצב בו יש לך אתר אינטרנט באוויר שבו ניתן להתחיל לכתוב תוכן, לעצב ולפתח אותו.

חוברת זו, שמוצעת להורדה בחינם כקובץ PDF, תתאים לך אם תכננת לבנות אתר או בלוג אבל מצאת את עצמך דוחה את התהליך עוד ועוד כי לא ידעת איך להתחיל את התהליך בצורה נכונה.

הקורס האולטימטיבי למתחילים! בסיום הקורס יהיה לך מספיק ידע כדי להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה המופלאה הזאת ולהתקדם לעבר בניית האתר, החנות, דף הנחיתה, הקורס או הבלוג שלך בעצמך.
אה – והקורס הוא חינמי לחלוטין :-)

יש לך את הבסיס והגיע הזמן להתקדם לעבר בניית האתר שלך? באתר הקורסים של מקום ברשת ניתן למצוא מגוון קורסים: קורס מקיף בניית בניית אתר ובלוג בוורדפרס, קורס בניית דף נחיתה, קורס בניית חנות וירטואלית, קורס בניית קורס אונליין, קורס בניית חנות דרופשיפינג ועוד.

יו, הגעת לסוף הכתבה 😯 מה עכשיו?

1. אם אהבת את התוכן, אפשר לשתף עם חברים:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בווטסאפ

2. אפשר לספר לנו מה חשבת, כדי שנוכל להמשיך להשתפר

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י כדי להצביע!

מאחר ואהבת את הכתבה...

נשמח לראותך גם ברשתות החברתיות שלנו!

מצטערים לשמוע שהכתבה לא היתה לך לעזר!

נשמח לשפר אותה!

תרצה/י לשתף אותנו מה אפשר לשפר בכתבה?

דירוג ממוצע לכתבה זו:
5
(2)

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

כבר הורדת את

החינמונים שלנו?

צ׳קליסט לשיפור דף נחיתה
20 סעיפים שחייבים לעבור עליהם בבניית דף נחיתה

יש לך דף נחיתה? מתכנן/ת לבנות דף נחיתה? את הצ׳קליסט הזה אסור לך לפספס!

דוגמאות לעסקים אונליין
9 רעיונות לבניית עסק אונליין

הספר האלקטרוני הבא סוקר 9 סוגים של עסקים אינטרנטיים שניתן לפתח ולתפעל מהבית, בתור הכנסה נוספת או בבוא היום גם כהכנסה עיקרית.

איך לבחור חברת אחסון
איך לבחור חברת אחסון בתבונה

טבלת השוואה והסבר מפורט על מרכיבי חבילות אחסון ואיך לבחור את החבילה שהכי מתאימה לנכס הדיגיטלי שברצונך לבנות.

כלים לבוני אתרים
ארגז הכלים

50 מאגרי מידע של כלים, מערכות ואתרים מומלצים לבעלי נכסים דיגיטליים וקישורים להדרכות שפורסמו כאן באתר על חלק מהכלים המומלצים.

דילוג לתוכן