בניית כרטיס ביקור דיגיטלי בקלות, במהירות ובזול

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק טומן בחובו יתרונות רבים, החל מנוחות וידידותיות לסביבה ועד ליכולות מולטימדיה משופרות ותובנות אנליטיות. זוהי גישה מודרנית לנטוורקינג שמתיישרת עם הנוף הדיגיטלי של עולם העסקים של היום. כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש כדף שער לעסקים חדשים שעוד לא בנו אתר תוכן מלא לעסק, וגם כקישור אותו ניתן בקלות להעביר למתעניינים במוצר/שרות מסויים ובו אפשרויות יצירת קשר עם בית העסק בקלות ובדרכים שונות – לנוחיות הלקוח כמו גם בעל העסק.

בכתבה זו נסקור את הסיבות לבניית כרטיס ביקור דיגיטלי, ונלמד איך אפשר ליצור כרטיס ביקור בקלות ובמהירות, ולא פחות חשוב מכך – בעלות מינימלית, בזכות הפיצ’ר המצויין של site123.

למה כדאי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי?

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי מציעה מספר יתרונות לעסקים בעידן הדיגיטלי של היום:

1. נגישות: ניתן לגשת לכרטיסי ביקור דיגיטליים בכל זמן ובכל מקום, כל עוד יש חיבור לאינטרנט. הם אינם מוגבלים בזמינות פיזית, מה שמבטיח שלקוחות פוטנציאליים או אנשי קשר יכולים תמיד להגיע אליך.

2. ידידותי לסביבה: כרטיסי ביקור דיגיטליים תורמים לקיימות סביבתית על ידי הפחתת השימוש בנייר. בעידן שבו קיימות מוערכת יותר ויותר, שימוש בחלופות דיגיטליות יכול לשפר את תדמית המותג שלך.

3. קלות השיתוף: שיתוף כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פשוט כמו שליחת הודעת ווטסאפ או צילום קוד QR. זה מאפשר החלפה מהירה וחלקה של מידע ליצירת קשר במהלך אירועי נטוורקינג, כנסים ומפגשים מזדמנים.

4. שילוב אינטראקטיביות: בניגוד לכרטיסי נייר מסורתיים, גרסאות דיגיטליות יכולות לכלול אלמנטים של אינטראקטיוביות כמו קישורים קליקאביליים לאתר האינטרנט שלך, פרופילי מדיה חברתית בלחיצת כפתור, דוגמאות לתיק עבודות ואף סרטונים.

6. חסכוניות: אמנם עשויה להיות השקעה כספית בהקמת כרטיסי ביקור דיגיטליים, אך הם מבטלים עלויות חוזרות הקשורות להדפסה, הדפסה מחדש והפצת כרטיסים פיזיים. לאורך זמן, זה יכול להביא לחיסכון משמעותי בעלויות עבור העסק שלך. בעוד בהדפסת כרטיסי נייר אנו מגיעים לתקרה מסויימת כאשר כל הכרטיסים שלנו חולקו ועלינו לשלם על הדפסה חדשה, לכרטיס ביקור דיגיטלי אין גבול במספר האנשים שלהם ניתן “לחלק” אותו, כך שהעלות היחידה שלנו היא מחיר שרות הבנייה והתחזוק שלו. ישנן פלטפורמות שמציעות כרטיס ביקור דיגיטלי במחיר של פחות מ-400 ש”ח בשנה, כמו למשל site123.

7. עדכונים דינמיים: עדכון פרטי הקשר בכרטיס ביקור דיגיטלי מתבצע באופן מיידי. בין אם שינית את מספר הטלפון, כתובת הדוא”ל או התפקיד שלך, ניתן לשקף בקלות שינויים אלה ללא צורך בהדפסה חוזרת.

8. מקצועיות וחדשנות: אימוץ כרטיסי ביקור דיגיטליים מציג את המחויבות של העסק שלך להתעדכן בטרנדים הטכנולוגיים. זה משדר תחושה של מקצועיות וחדשנות, שיכולים להשפיע לטובה על לקוחות או שותפים פוטנציאליים.

איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי?

ניתן לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי מאפס, בעזרת פלטפורמות כמו וורדפרס. לחצו כאן לצפייה בהדרכה על בניית כרטיס ביקור בוורדפרס.

לחילופין, ניתן להיעזר באחת מהפלטפורמות הקיימות היום שמציעות ממשק נוח ופשוט לבניית כרטיס ביקור מסוג זה. אחת מהן היא הפלטפורמה הנהדרת והקלה מאוד לתפעול של site123.

היתרון הגדול ביותר של site123 הוא פשטות השימוש. הפלטפורמה שלהם אינטואיטיבית מאוד ובתוך כמה דקות כל אחד יוכל להרים בעצמו כרטיס ביקור במערכת – גם ללא ידע טכני בכלל. לאחר בניית הכרטיס, במידה ונדרשים שינויים בטקסטים, בתמונות, בקישורים וכו’ – קל מאוד לחזור לעריכה ולעדכן את הפרטים. הממשק הנוח שלהם הוא בשורה של ממש. הכרטיס שהם מציעים יכול לכלול כפתורי קריאה לפעולה מסוגים שונים כמו טופס יצירת קשר (עם  מערכת הודעות מובנית), כפתור שליחת הודעה בווטסאפ, קישור למגוון גדול של רשתות חברתיות, כפתור להוספת כרטיס הביקור לרשימת אנשי הקשר של הגולש ועוד. ניתן לפתוח חשבון התנסות בחינם למשך שבוע כדי לבנות כרטיס, להכיר את הממשך, ולוודא שמסתדרים איתו. לאחר תקופת ההתנסות השימוש במערכת יוגבל אלא אם עוברים לאחת מהחבילות בתשלום.

הנה הדרכה מלאה על בניית כרטיס ביקור דיגיטלי בעזרת site123:

 

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

מחיר בניית כרטיס ביקור דיגיטלי משתנה ויכול להתחיל במאות שקלים לשנה ולהגיע לסכומים הרבה יותר גבוהים. במידה ומחליטים לקחת בונה אתרים ליצירת הכרטיס, המחיר יהיה לרוב גבוה מאשר פלטפורמות המציעות ממשק אוטומטי לבניית כרטיס ביקור. בעבר, אם בחרת ללמוד איך לבנות כרטיס ביקור בוורדפרס, העלות היתה הזולה ביותר מאחר וכל מה שהמחיר כולל הוא אחסון ודומיין. כיום, המחירים שמציעות פלטפורמות לבניית כרטיס ביקור כמו site123 מגיעות למחירים דומים לאחסון ודומיין כך שההבדלים זניחים ואם אין לך ידע בבניית אתרים הדרך הכי קלה ומהירה בשבילך להקים כרטיס ביקור דיגיטלי תהיה בעזרת פלטפורמות מובנות.

לפתיחת חשבון באתר site123 ובניית כרטיס ביקור להתנסות בחינם למשך שבוע, לחצו כאן.

 

 

במדריך הבא נלמד צעד אחר צעד איך מבצעים את כל השלבים הראשוניים והבסיסיים, שאולי נראים מעט טכניים ומרתיעים למי שאינו מבין את המושגים ולא התנסה מעולם בבניית אתרים. אני כאן כדי להראות כמה זה יכול להיות פשוט ומהיר ואיך מגיעים למצב בו יש לך אתר אינטרנט באוויר שבו ניתן להתחיל לכתוב תוכן, לעצב ולפתח אותו.

חוברת זו, שמוצעת להורדה בחינם כקובץ PDF, תתאים לך אם תכננת לבנות אתר או בלוג אבל מצאת את עצמך דוחה את התהליך עוד ועוד כי לא ידעת איך להתחיל את התהליך בצורה נכונה.

הקורס האולטימטיבי למתחילים! בסיום הקורס יהיה לך מספיק ידע כדי להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה המופלאה הזאת ולהתקדם לעבר בניית האתר, החנות, דף הנחיתה, הקורס או הבלוג שלך בעצמך.
אה – והקורס הוא חינמי לחלוטין :-)

יש לך את הבסיס והגיע הזמן להתקדם לעבר בניית האתר שלך? באתר הקורסים של מקום ברשת ניתן למצוא מגוון קורסים: קורס מקיף בניית בניית אתר ובלוג בוורדפרס, קורס בניית דף נחיתה, קורס בניית חנות וירטואלית, קורס בניית קורס אונליין, קורס בניית חנות דרופשיפינג ועוד.

יו, הגעת לסוף הכתבה 😯 מה עכשיו?

1. אם אהבת את התוכן, אפשר לשתף עם חברים:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בווטסאפ

2. אפשר לספר לנו מה חשבת, כדי שנוכל להמשיך להשתפר

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י כדי להצביע!

מאחר ואהבת את הכתבה...

נשמח לראותך גם ברשתות החברתיות שלנו!

מצטערים לשמוע שהכתבה לא היתה לך לעזר!

נשמח לשפר אותה!

תרצה/י לשתף אותנו מה אפשר לשפר בכתבה?

דירוג ממוצע לכתבה זו:
5
(1)

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

כבר הורדת את

החינמונים שלנו?

צ׳קליסט לשיפור דף נחיתה
20 סעיפים שחייבים לעבור עליהם בבניית דף נחיתה

יש לך דף נחיתה? מתכנן/ת לבנות דף נחיתה? את הצ׳קליסט הזה אסור לך לפספס!

דוגמאות לעסקים אונליין
9 רעיונות לבניית עסק אונליין

הספר האלקטרוני הבא סוקר 9 סוגים של עסקים אינטרנטיים שניתן לפתח ולתפעל מהבית, בתור הכנסה נוספת או בבוא היום גם כהכנסה עיקרית.

איך לבחור חברת אחסון
איך לבחור חברת אחסון בתבונה

טבלת השוואה והסבר מפורט על מרכיבי חבילות אחסון ואיך לבחור את החבילה שהכי מתאימה לנכס הדיגיטלי שברצונך לבנות.

כלים לבוני אתרים
ארגז הכלים

50 מאגרי מידע של כלים, מערכות ואתרים מומלצים לבעלי נכסים דיגיטליים וקישורים להדרכות שפורסמו כאן באתר על חלק מהכלים המומלצים.

דילוג לתוכן