קניית חנות דרופשיפינג מוכנה

עסק אונליין מסוג דרופשיפינג מהווה היום את אחד מסוגי העסקים האינטרנטיים הפופולריים ביותר, ולא בכדי: מדובר בעסק שאינו דורש רכישת מלאי מראש, אינו מצריך מכם לפנות מקום בבית או להשכיר מחסן לאפסון הסחורה, ובנוסף, ההשקעה הראשונית של הקמת עסק מסוג זה היא נמוכה יחסית ואפשרית גם ללא הון התחלתי גדול ושבירת קופות חיסכון.

ניווט מהיר


Choose your online storeמה הרעיון מאחורי דרופשיפינג?

תהליך הדרופשיפינג עובד בצורה כזאת:

  1. לקוח נכנס לחנות האונליין שלכם ורוכש מכם מוצר
  2. אתם מבצעים את ההזמנה אצל הספק
  3. הספק שולח את המוצר ישירות ללקוח שלכם.

בצורה כזאת, ניתן לבנות חנות אונליין ללא מלאי ולהזמין את המוצר הנרכש על ידי הלקוח שלכם רק לאחר שקיבלתם עליו תשלום, דבר שמצמצם הפסדים. האחריות שלכם כבעלי חנות כזאת היא הקשר עם הלקוח – מאחר והוא מבחינתו קונה את המוצר מכם, כל ההתנהלות שלו היא מולכם בלבד, בעוד ההתנהלות שלכם היא מול הספק. כלומר – אתם אחראים לשירות הלקוחות, לטיפול בהחזר כספי במקרים של ביטולים וכן בטיפול במוצרים תקולים.

לפני שנעבור לדבר על חנויות דרופשיפינג מוכנות שניתן לרכוש, חשוב להבין שחנות דרופשיפינג היא עסק לכל דבר. אם אתם מתכננים לקחת עסק מסוג זה כ״פרוייקט צד״ ולהשקיע בו פה ושם רק כמה דקות ביום או כמה שעות בשבוע, ובכלליות לעסוק בכל מה שקשור לחנות האונליין שלכם ״על הדרך״ כשאתם מתחזקים עוד עסקים או עובדים כשכירים, חשוב להבין שהתוצאות יהיו בהתאם.

ככל שיש לכם פחות זמן להשקיע בחנות שלכם, כך יהיו גם הרווחים. זה לא אומר שצריך להתפטר מיד מהעבודה או לזנוח עסק קיים בשביל לתחזק חנות דרופשיפינג, אלא להבין שאם יש לכם מחוייבויות נוספות – ההגעה לרווחים והחזר ההשקעה עשויים לקחת זמן, ולכן צריך להיכנס לעסק מסוג זה עם הרבה סבלנות ולהתחיל אותו בידיעה שהתוצאות לא יגיעו בתוך שבוע-שבועיים ואולי גם לא בתוך חודשיים-שלושה.

כדי להרים עסק מסוג זה, כמו כל עסק אחר, יש להשקיע זמן, להשקיע בבניית קהל שמכיר את החנות שלכם ואוהב את המוצרים, להשקיע כסף בפרסום ממומן ואם זה אפשרי – לתחזק גם בלוג בנישה של החנות ולפרסם בו מאמרים על בסיס שבועי.

בנוסף, לפתוח חנות דרופשיפינג ו״לזרוק״ בה מוצרים בתקווה שמישהו יגיע אליה, יתלהב מהמוצרים וילחץ על כפתור הרכישה זה משהו שמראש כדאי להימנע ממנו מהסיבה הפשוטה שזה לא כל כך פשוט להביא היום גולשים לאתר, בטח ובטח כשמדובר בחנות אונליין חדשה שעוד לא צברה קהל שמכיר אתכם ואת מרכולתכם.

בתקופה בה חנויות דרופשיפינג צצות בכל יום, ויש מי שאומרים שהדרופשיפינג מת (הוא לא, אל דאגה!), חשוב לדעת בפני מה אתם עומדים, ולהבין שעליכם להיות קצת יותר יצירתיים ולהביא משהו מיוחד ומעניין לחנות הנישה שלכם.

איך לבדל את חנות הדרופשיפינג שלכם משאר החנויות

  • רכשו בעצמכם את המוצרים שאתם מתכוונים למכור כדי לוודא שמדובר במוצרים איכותיים וכדי להימנע מבקשות להחזרים כספיים מלקוחות כעוסים שאינם מרוצים מטיב המוצרים
  • צלמו בעצמכם את המוצרים שרכשתם ואותם תרצו למכור בחנות. תמונות מקוריות שלכם שוות הרבה יותר מאשר תמונות גנריות של המוצרים, שכנראה מוצגים גם בחנויות רבות אחרות
  • צלמו וידאו קצר (אפשר אפילו וידאו של 30 שניות) שמציג את המוצר ומסביר עליו, והעלו אותו לערוץ יוטיוב שמקושר לחנות. בצורה כזאת תרוויחו שני דברים – גם תציגו לגולשים שלכם זווית נוספת על המוצר (ולא רק תמונות סטילס), וגם תיהנו מזרימת גולשים שיגיעו מיוטיוב לחנות ותגדילו בכך את מספר הכניסות לאתר
  • השקיעו בבלוג מעניין שקשור לנישת החנות שלכם. מוכרים מוצרים לבעלי חיים? כתבו כתבות שבהן מוזכרים המוצרים שלכם. לדוגמה – ״10 קערות אוכל לכלבים שיגרמו להם לאכול לאט יותר״, ״5 משחקים שהכלבים שלכם לא ירצו להפסיק לשחק בהם״ או – ״8 משחקים לחתולים שאפשר להכין עם מוצרים שיש בבית״
  • אם יש לכם אפשרות, צרו קבוצת פייסבוק והשקיעו בבניית קהילה בנושא הנישה שלכם

לפי הדוגמאות שניתנו למעלה, אפשר להבין שכדי להצליח היום בתחום הדרופשיפינג (או כל עסק אונליין אחר) צריך לפתוח את הראש, לצאת מהקופסא, לחשוב איך לגוון וליצור מרחב אינטרנטי שיהיה הרבה מעבר לחנות גנרית. את זה יש לעשות כמובן לצד עבודה נכונה על SEO (אופטמיזציה למנועי חיפוש) שזה כבר נושא בפני עצמו, ולצד פרסום ממומן שיש להציב עבורו סכום חודשי מסויים.

Meet #1 WordPress Plugin for dropshipping business
איך להתחיל עסק דרופשיפינג במהירות ולדלג על כל שלבי ההקמה המייגעים

בעבר פירסמנו כאן באתר קורס חינמי שמלמד איך בונים חנות דרופשיפינג למכירת מוצרי עליאקספרס. תוסף AliDropship הנהדר מאפשר לבנות חנות דרופשיפינג כמעט אוטומטית לחלוטין, שאליה ניתן בלחיצת כפתור לייבא מוצרים לבחירתכם, להגדיר מדרגות מחיר, לעבד הזמנות ועוד.

בכתבה זו נלמד איך אפשר לחסוך את כל העבודה הראשונית של הקמת חנות דרופשיפינג, על-ידי רכישת חנויות דרופשיפינג מוכנות של חברת AliDropship שמטרתן לעשות עבורכם את כל העבודה הראשונית (והסזיפית לעתים), במחירים נוחים מאוד וזולים בצורה משמעותית מאשר שכירת מתכנת שיבנה עבורכם חנות מוכנה.

קוד קופון לרכישת חנויות ב-AliDropship מצורף בסוף הכתבה

רכישת חנות דרופשיפינג בהתאמה אישית

חברת AliDropship מציעה לבנות עבורכם ״חנות מותאמת אישית מושלמת שתעבוד עבורכם ב״טייס אוטומטי״ ותביא לכם רווחים לשנים הבאות״. כמובן שיש לקחת בערבון מוגבל את ההצהרה הפומפוזית הזאת שלהם, שהרי אם באמת יכולתם לרכוש עסק מוכן ואוטומטי לגמרי שיכניס לכם בכל חודש לבנק עשרות אלפי דולרים בצורה פסיבית, כולם היו עושים את זה וכולם היו מיליונרים. המציאות, כמו תמיד, היא קצת יותר מורכבת, אך עם זאת – מדובר בהצעה שתחסוך מכם את כל החלק ההתחלתי של בניית חנות נישה: מחקר נישה, מציאת כתובת דומיין לאתר, התקנת וורדפרס, התקנה והגדרה של תוסף AliDropship, ייבוא מוצרים ראשוניים, התאמתם ל-SEO ועוד.

תמורת סכום של 299$ בלבד (מחיר חד פעמי – איך צורך בחידוש שנתי), תקבלו:

  • מחקר נישה על ידי המומחים של AliDropship שימצאו עבורכם נושא לחנות שיש לו דרישה גבוהה למוצרים ופוטנציאל לרווחים גבוהים גם בטווח הרחוק
  • כתובת דומיין (.com) – ירכשו עבורכם כתובת דומיין מושכת ומותאמת למנועי חיפוש, רלוונטית לנישה וקלה לזכירה
  • חנות מעוצבת ומסוגננת – החנות שתקבלו תהיה מעוצבת בצורה נקייה וחכמה ותכלול לוגו, מספר תמונות לראש האתר ובאנרים
  • חנות רספונסיבית ומותאמת לשימוש מלא במובייל
  • תוסף AliDropship (שעולה 89$) כלול בחבילה
  • מספר בלתי מוגבל של מוצרי עליאקספרס שאפשר לייבא לחנות
  • 50 מוצרים שקשורים לנישה שלכם שכבר יוכנסו לחנות עבורכם
  • אין מגבלה למספר ההזמנות שניתן לבצע בחנות שלכם
  • מעקב אחר הזמנות ואנליטיקות מפורטות על הקהל, מקורות תנועה, פעולות משתמשים, המרות ועוד. כל הסטטיסטיקות יופיעו בלוח הבקרה של האתר
  • קבלת תשלומים בפייפאל (ניתן להשתמש גם בשרות של Stripe כדי לקבל תשלומים באשראי, אך החברה עדיין לא פעילה בארץ, כך שכדי לבצע סליקת אשראי יש להתחבר לאחת מחברות הסליקה הישראליות (ראו הוראות חיבור לסליקת אשראי של מקס עסקים עם תוסף וורדפרס חינמי מבית יעד שריג)
  • זמן המתנה עד לקבלת החנות המוכנה הוא בין 12 ל-15 ימי עסקים.

מלבד כל מה שצויין למעלה, בחבילה זו, של רכישת חנות מוכנה מראש, יעשו עבורכם עבודת SEO באתר כדי לקדם את האתר שלכם בחיפוש האורגני בגוגל וכדי לטרגט אליו קהל שמתאים לרכישה בנישת החנות שלכם. מלבד זאת, יצרו עבורכם חומרים ויזואליים שתוכלו להוסיף לדף הפייסבוק של העסק שלכם ויטמיעו כפתור שמוביל לפייסבוק העסקי שלכם בעמודי החנות.

חשוב לציין כי החבילה אינה כוללת חבילת אחסון אתר. אתם יכולים לבחור חברת אחסון בעצמכם או לרכוש אחסון דרך AliDropship תמורת 48$ לשנה.

ישנן גם חבילות מתקדמות יותר:

במידה ותרצו חנות עם 100 מוצרים מוכנים למכירה מבחינת SEO והתאמה לנישה, שיטמיעו עבורכם בחנות, וגם תמונות לרשתות חברתיות נוספות כמו טוויטר ואינסטגרם, תוכלו לרכוש את החבילה המתקדמת יותר שעולה 499$.

למי מכם שיש סכום של 899$ להשקיע על רכישת חנות מוכנה, תקבלו בעבורם חנות עם 200 מוצרי נישה שיוטמעו בה עבורכם, ובנוסף חומרים ויזואליים ליוטיוב (בנוסף לפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם), וגם סרטון שיווקי שיכינו עבורכם ותוסף קידום שיאפשר לכם לפרסם באופן אוטומטי פוסטים עם המוצרים שלכם ישירות לפייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט וטוויטר.

רוכשי כל אחת מהחבילות המוזכרות לעיל יקבלו גם קורס אונליין במתנה שנועד למתחילים בתחום ובו לומדים איך לנהל ולשווק חנות דרופשיפינג.

קוד קופון לרכישת חנויות ב-AliDropship מצורף בסוף הכתבה

היתרונות ברכישת חנות מוכנה מחברת AliDropship

  • לאחר רכישת חבילה לבניית חנות דרופשיפינג מוכנה, יוצמד לכם מנהל אישי שידריך אתכם לגבי כל הצעדים של תהליך בניית החנות שלכם, יענה על כל שאלה שלכם וידאג לסייע בכל העניינים הטכניים.
  • הצוות של AliDropship יבצע עבורכם מחקר וימצא לכם נישה בעלת ביקוש גבוה ופוטנציאל ליצירת רווחים גם לטווח הארוך, כלומר – תקבלו אתר עם מוצרים ״על זמניים״ ולא חנות טרנדית (שבעוד שנה ייתכן ואף אחד לא יתעניין בה).
  • החנות תיבנה עבורכם מ-א׳ עד ת׳. בתוך מספר ימים תקבלו חנות דרופשיפינג מוכנה שאפשר להתחיל להזרים אליה קהל ולקבל הזמנות.
  • החנות שייכת לכם ב-100%! לא תהיה לכם שום מגבלה מטעם אף אחד על החנות ותוכלו לעשות איתה כל מה שתרצו  – לשנות את העיצוב כרצונכם, להוסיף מוצרים, לשדרג כל חלק באתר, להוסיף בלוג ואפילו למכור את כל האתר כמו שהוא למישהו אחר.
  • החברה תעניק לכם תמיכה טכנית, ייעוץ ועדכונים על התוספים בחינם – תמיד! תוכלו מתי שתרצו לחזור ולהתייעץ עם הצוות או לשדרג את התוספים ולהסתייע בתמיכה הטכנית גם בעוד חודש, גם בעוד שנה וגם בעוד 5 שנים.

נשמע טוב?

חכו, זה עוד לא הכל 🙂

יש ל-AliDropship גם תוספות מעניינות שכדאי לבדוק. למשל – חבילת שירותי שיווק, חבילת סיוע להקמת חשבונות עסקיים ברשתות חברתיות, חבילת פוסטים שיווקיים מוכנים מראש לחנות שלכם, חבילת סיוע ליצירת קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם,חבילת SEO שכוללת כתבה של 300 מילים בנושא הנישה שלכם ועוד ועוד. ראו את כל התוספות כאן.

תוספי קידום לאתר

החנויות של Alidropship מבוססות וורדפרס, והם מציעים גם חבילות של תוספים שניתן לרכוש כבאנדל ולהוסיף לאתר החנות שלכם. למשל – סט תוספים למי שעושה את צעדיו הראשונים בדרופשיפינג וכולל תוספים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות בחנות, תוסף Social Rabbit שבעזרתו ניתן לתפעל באופן אוטומטי את חשבונות הסושיאל המקושרים לחנות, תוסף שמאפשר לכם להציג את המוצרים גם בגוגל קניות ולא רק באתר שלכם, דבר שיגדיל את הנראות שלכם בגוגל וכתוצאה מכך גם את המכירות, ועוד. לצפייה בכל חבילות התוספים – לחצו כאן.

חנויות פרימיום

מלבד האפשרות לרכוש חנות מותאמת אישית, AliDropship מציעים למכירה גם חנויות פרימיום. מדובר בחנויות שאפשר לבחור מקטלוג, שכבר מוכנות לשימוש מבחינת המוצרים, העיצוב והתוכן. כל שצריך לעשות הוא לבחור את החנות שתרצו לרכוש, לבצע הזמנה ולאחר מכן תקבלו העתק מדוייק של החנות, אותו תוכלו להתקין בשרת האחסון שלכם באופן מיידי ולהתחיל למכור.

בין חנויות הקטלוג של AliDropship אפשר למצוא חנויות בנישה של אביזרים למכוניות, מוצרי גיימינג, חנות בתחום הגינון, חנות למוצרי ספורט ואאוטדור, חנות בגדים ועוד. לחיצה על פרטים נוספים של כל חנות בקטלוג תציג מידע נוסף אודות הרווחים שאליהם ניתן להגיע מתפעול החנות ופרטים על תהליך ההזמנה. גם כאן חשוב לציין כי יש לקחת בערבון מוגבל את הסכומים הכתובים שם ולא ״להסתנוור״. הכל פונקציה של עבודת SEO וקידום נכון של החנות.

חנויות פרימיום הן אופציה נהדרת עבור מתחילים: תוכלו להתחיל להרוויח כבר מהיום הראשון על ידי התקנת חנות בצורה פשוטה ומהירה, שכבר יש בה מוצרים שהותאמו מראש לתצוגה אופטימלית במנועי חיפוש.

לחצו כאן לצפייה בקטלוג חנויות דרופשיפינג מוכנות.

קופוני הנחה

✓ 25% הנחה על רכישת תוסף AliDropship
קוד קופון: WOO25
    לחצו כאן למעבר לדף התוסף
    מומלץ להירשם לקורס ״בניית חנות דרופשיפינג בוורדפרס למכירת מוצרי עליאקספרס״ כדי ללמוד איך לעבוד עם        התוסף ואיך לתפעל חנות אונליין בוורדפרס

✓ 15% הנחה לרכישת חנות מותאמת אישית
קוד קופון GETSTORE15
    לחצו כאן לרכישת חנות מותאמת אישית.

✓ 15% הנחה לרכישת חנות פרימיום
קוד קופון GETSTORE15
    לחצו כאן לצפייה בקטלוג החנויות.

מתלבטים אם דרופשיפינג מתאים לכם?

ריכזנו עבורכם מספר כתבות בנושא דרופשיפינג שכדאי להציץ בהן כדי ללמוד עוד על התחום. מומלץ לעשות מחקר מעמיק על כל הנושא של דרופשיפינג ומה נדרש מכם כבעלי חנות אונליין כדי לתפעל עסק מסוג זה, לפני שקופצים למים ורוכשים חנות דרופשיפינג.

10 מיתוסים על דרופשיפינג

היתרונות והחסרונות בדרופשיפינג

הסיבות העיקריות לעסק דרופשיפינג כושל – ואיך להימנע מכך

הנחיות לדרופשיפינג מאליאקספרס

לסיכום

כפי שכתבנו בפתיחת הכתבה, בנייה וניהול של חנות מסוג דרופשיפינג דורשת השקעת זמן ואינה שיטת ״התעשרות בקלות״. מדובר בעסק לכל דבר ועניין עם אספקטים שונים שיש ללמוד אותם כמו תחום ה-seo, השיווק, בחירת המוצרים, שירות לקוחות ועוד. חשוב לקרוא וללמוד על עסק מסוג זה לפני שמחליטים להשקיע בו את כל מרצכם וזמנכם, כדי להבין בפני מה אתם עומדים ואם זה משהו שיש לכם תשוקה אליו.

היתרון הגדול בבניית חנות מסוג דרופשיפינג וגם ברכישת חנות מוכנה הוא הסיכון הנמוך – מדובר בהשקעה ראשונית קטנה יחסית לעסק בעולם הפיזי, כך שגם אם מתנסים בתחום במשך תקופה מסויימת ולאחר מכן מבינים שזה פחות ה- passion שלכם, ההפסד לא גדול ובטוח שתלמדו בדרך הרבה דברים שעשויים להיות רלוונטיים וחשובים בבניית העסק הבא שלכם. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא – היו סבלניים! זיכרו שהרווחים לא מגיעים בין לילה ושההתמדה והלמידה משתלמות.

בהצלחה 🙂

במדריך הבא נלמד צעד אחר צעד איך מבצעים את כל השלבים הראשוניים והבסיסיים, שאולי נראים מעט טכניים ומרתיעים למי שאינו מבין את המושגים ולא התנסה מעולם בבניית אתרים. אני כאן כדי להראות כמה זה יכול להיות פשוט ומהיר ואיך מגיעים למצב בו יש לך אתר אינטרנט באוויר שבו ניתן להתחיל לכתוב תוכן, לעצב ולפתח אותו.

חוברת זו, שמוצעת להורדה בחינם כקובץ PDF, תתאים לך אם תכננת לבנות אתר או בלוג אבל מצאת את עצמך דוחה את התהליך עוד ועוד כי לא ידעת איך להתחיל את התהליך בצורה נכונה.

הקורס האולטימטיבי למתחילים! בסיום הקורס יהיה לך מספיק ידע כדי להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה המופלאה הזאת ולהתקדם לעבר בניית האתר, החנות, דף הנחיתה, הקורס או הבלוג שלך בעצמך.
אה – והקורס הוא חינמי לחלוטין :-)

יש לך את הבסיס והגיע הזמן להתקדם לעבר בניית האתר שלך? באתר הקורסים של מקום ברשת ניתן למצוא מגוון קורסים: קורס מקיף בניית בניית אתר ובלוג בוורדפרס, קורס בניית דף נחיתה, קורס בניית חנות וירטואלית, קורס בניית קורס אונליין, קורס בניית חנות דרופשיפינג ועוד.

יו, הגעת לסוף הכתבה 😯 מה עכשיו?

1. אם אהבת את התוכן, אפשר לשתף עם חברים:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בווטסאפ

2. אפשר לספר לנו מה חשבת, כדי שנוכל להמשיך להשתפר

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י כדי להצביע!

מאחר ואהבת את הכתבה...

נשמח לראותך גם ברשתות החברתיות שלנו!

מצטערים לשמוע שהכתבה לא היתה לך לעזר!

נשמח לשפר אותה!

תרצה/י לשתף אותנו מה אפשר לשפר בכתבה?

דירוג ממוצע לכתבה זו:
5
(8)

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

כבר הורדת את

החינמונים שלנו?

צ׳קליסט לשיפור דף נחיתה
20 סעיפים שחייבים לעבור עליהם בבניית דף נחיתה

יש לך דף נחיתה? מתכנן/ת לבנות דף נחיתה? את הצ׳קליסט הזה אסור לך לפספס!

דוגמאות לעסקים אונליין
9 רעיונות לבניית עסק אונליין

הספר האלקטרוני הבא סוקר 9 סוגים של עסקים אינטרנטיים שניתן לפתח ולתפעל מהבית, בתור הכנסה נוספת או בבוא היום גם כהכנסה עיקרית.

איך לבחור חברת אחסון
איך לבחור חברת אחסון בתבונה

טבלת השוואה והסבר מפורט על מרכיבי חבילות אחסון ואיך לבחור את החבילה שהכי מתאימה לנכס הדיגיטלי שברצונך לבנות.

כלים לבוני אתרים
ארגז הכלים

50 מאגרי מידע של כלים, מערכות ואתרים מומלצים לבעלי נכסים דיגיטליים וקישורים להדרכות שפורסמו כאן באתר על חלק מהכלים המומלצים.

דילוג לתוכן