מבצעי בלאק פריידיי למעצבים ובוני אתרים!

בלאק פרידיי וסייבר מאנדיי ממש מעבר לפינה ואתרי הקומרס נכנסים לשגעת מבצעים, מהם אפשר ליהנות גם אם לא גרים בארה״ב. הדילים לא פוסחים גם על מעצבי האתרים והגרפיקאים למיניהם וכדי שלא תצטרכו לברור ולחטט בכל אתר ואתר עשינו לכם סדר וקיבצנו כאן את המבצעים השווים שכבר הכריזו עליהם באתרים השונים.

הכינו את הפייפאל והאשראי ועשו לכם רשימת קניות (בלאק פריידיי – 25.11, סייבר מאנדיי – 28.11):

  • עד 90% הנחה בקורסים המקוונים של יודמי – אתר Udemy מהווה את אחד ממרכזי הלימוד המקוונים הגדולים והפופולריים בעולם. בכל יום החל מה-15.11 קורסים רבים יימכרו ב-10$ כאשר פעם ביומיים המחיר עולה בדולר אחד, כך שכדאי למהר! אין צורך להקליד קוד הנחה. לינק ליודמי.
  • 3 חודשי מנוי פרימיום בסקילשייר ב-0.99$ לחודש – אתר קורסים פופולרי נוסף בשם SkillShare מציע שלושה חודשי מנוי פרימיום במחיר של דולר אחד בלבד (מחיר חודשי רגיל הוא 12$). אין צורך להכניס קוד קופון, בכניסה לאתר יופיע בר עליון עם ההצעה. לינק לאתר.
  • 3 שנים של חברות באתר התמונות StockUnlimited ב-79$– רק בתאריכים 25-28 בנובמבר תוכלו ליהנות מהמבצע המצויין של מאגר התמונות של סטוק אנלימיטד, בו מציעים 3 שנות חברות והורדה ללא הגבלה של תמונות ממאגר של כ-600,000 תמונות במחיר של 79$ בלבד (מחיר רגיל – 139$). כדי לקבל את ההנחה יש להקליד את קוד הקופון SUBF16. לחצו כאן למעבר לאתר.
  • תוכנות אדובי ב-20% הנחה – חברת אדובי המציעה מוצרי גרפיקה מובילים כמו פוטושופ, אינדיזיין, אילוסטרייטור ועוד מציעה בין ה-15 ל-25 בנובמבר 20% הנחה על חבילת Adobe Creative Cloud שכוללת את כל התוכנות של החברה. מדובר בתכנית הפרימיום שמוצעת במחיר של 140 ש״ח לחודש בלבד בתשלום לשנה (תשלום חודשי אך עם התחייבות לשנה). סטודנטים יוכלו ליהנות ממחיר זול ביותר של 68 ש״ח לחודש בלבד! לחצו כאן למידע נוסף.
  • בלוהוסט – אחסון אתר ב-2.65$ לחודש (הנחה של 66%) – המבצע ייפתח לגולשים ב-26.11 ויהיה זמין עד ה-27.11 בלבד! לחצו כאן למעבר לבלוהוסט.
  • תבניות פוג׳ו לוורדפרס ב-50% הנחה – אתר תבניות הפרימיום פוג׳ו מציע מבצע שווה במיוחד בו תוכלו לרכוש תבנית בחצי מחיר, כך שאם התחבטתם והתלבטתם לגבי רכישת תבנית – זה הזמן! המבצע תקף על כל התכניות כך שלמשל תבנית אחת של רשיון פרטי (לאתר אחד) תעלה לכם 30$ בלבד. המבצע בתוקף עד ל-28.11 בלבד. לחצו כאן לאתר פוג׳ו.
  • חבילות מוק-אפים ב-70% הנחה – אתר המוק-אפים המוביל Mockup Zone מציע הנחה של 70% על החבילות השונות המוצעות באתר. לינק לאתר.
  • חבילות אינקידילז בהנחות גדולות – אתר אינקידילז עליו אנחנו ממליצים רבות כאן, מציע הנחה על חלק מהחבילות המוצעות באתר. הקלידו את הקוד BFMADNESS בזמן רכישת חבילה ותהנו מ-30,40 או 60 אחוזי הנחה. המבצע תקף עד ה-27.11. לינק לאינקידילז.

מסע קניות נעים ומהנה!

במדריך הבא נלמד צעד אחר צעד איך מבצעים את כל השלבים הראשוניים והבסיסיים, שאולי נראים מעט טכניים ומרתיעים למי שאינו מבין את המושגים ולא התנסה מעולם בבניית אתרים. אני כאן כדי להראות כמה זה יכול להיות פשוט ומהיר ואיך מגיעים למצב בו יש לך אתר אינטרנט באוויר שבו ניתן להתחיל לכתוב תוכן, לעצב ולפתח אותו.

חוברת זו, שמוצעת להורדה בחינם כקובץ PDF, תתאים לך אם תכננת לבנות אתר או בלוג אבל מצאת את עצמך דוחה את התהליך עוד ועוד כי לא ידעת איך להתחיל את התהליך בצורה נכונה.

הקורס האולטימטיבי למתחילים! בסיום הקורס יהיה לך מספיק ידע כדי להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה המופלאה הזאת ולהתקדם לעבר בניית האתר, החנות, דף הנחיתה, הקורס או הבלוג שלך בעצמך.
אה – והקורס הוא חינמי לחלוטין :-)

יש לך את הבסיס והגיע הזמן להתקדם לעבר בניית האתר שלך? באתר הקורסים של מקום ברשת ניתן למצוא מגוון קורסים: קורס מקיף בניית בניית אתר ובלוג בוורדפרס, קורס בניית דף נחיתה, קורס בניית חנות וירטואלית, קורס בניית קורס אונליין, קורס בניית חנות דרופשיפינג ועוד.

יו, הגעת לסוף הכתבה 😯 מה עכשיו?

1. אם אהבת את התוכן, אפשר לשתף עם חברים:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בווטסאפ

2. אפשר לספר לנו מה חשבת, כדי שנוכל להמשיך להשתפר

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י כדי להצביע!

מאחר ואהבת את הכתבה...

נשמח לראותך גם ברשתות החברתיות שלנו!

מצטערים לשמוע שהכתבה לא היתה לך לעזר!

נשמח לשפר אותה!

תרצה/י לשתף אותנו מה אפשר לשפר בכתבה?

דירוג ממוצע לכתבה זו:
0
(0)

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

כבר הורדת את

החינמונים שלנו?

צ׳קליסט לשיפור דף נחיתה
20 סעיפים שחייבים לעבור עליהם בבניית דף נחיתה

יש לך דף נחיתה? מתכנן/ת לבנות דף נחיתה? את הצ׳קליסט הזה אסור לך לפספס!

דוגמאות לעסקים אונליין
9 רעיונות לבניית עסק אונליין

הספר האלקטרוני הבא סוקר 9 סוגים של עסקים אינטרנטיים שניתן לפתח ולתפעל מהבית, בתור הכנסה נוספת או בבוא היום גם כהכנסה עיקרית.

איך לבחור חברת אחסון
איך לבחור חברת אחסון בתבונה

טבלת השוואה והסבר מפורט על מרכיבי חבילות אחסון ואיך לבחור את החבילה שהכי מתאימה לנכס הדיגיטלי שברצונך לבנות.

כלים לבוני אתרים
ארגז הכלים

50 מאגרי מידע של כלים, מערכות ואתרים מומלצים לבעלי נכסים דיגיטליים וקישורים להדרכות שפורסמו כאן באתר על חלק מהכלים המומלצים.

דילוג לתוכן