איך לעשות כסף עם אלמנטור

אלמנטור נחשב כיום לאחד התוספים הפופולריים לבניית דפי תוכן מעוצבים, ומוצע בגרסה חינמית עם יכולות פשוטות יחסית ובגרסת פרימיום שפותחת עולם שלם של אפשרויות נוספות וחשובות.

אם יש לכם ניסיון בעיצוב דפי אינטרנט עם אלמנטור, יש לכם ידע שיכול לבוא לעזר להרבה מאוד בעלי עסקים. ובעוד אלמנטור הוא תוסף שקל מאוד להבין וללמוד כיצד עובדים איתו, נדרשת רמת ידע יותר מבסיסית כדי ליצור פורטפוליו מרשים שיגרום ללקוחות פוטנציאליים לבחור דווקא בכם בין שלל הצעות העבודה שינחתו בתיבת המייל שלהם כשיבקשו למצוא מישהו שיעצב להם דף נחיתה, אתר וכו׳.

יצרנו רשימה של רעיונות ליצירת הכנסה בעזרת הידע שיש לכם באלמנטור, רעיונות שאנחנו מאמינים ויודעים שיכולים לייצר הכנסת צד יפה או אולי אף להפוך למשרה מלאה ברגע שלוקחים אותם ברצינות ובונים עסק סביב הנושא. ב״לקחת ברצינות״ אנחנו מתכוונים להשקיע זמן ,להתנסות וללמוד את מערכת אלמטור בצורה מקיפה ומעמיקה, כדי שכאמור, תוכלו לתת הצעות עם ערך מוסף ותדעו לתת פתרונות מקיפים ונכונים למי שירצה להעסיק אתכם.

  1. עיצוב דפי נחיתה
    עיצוב דף נחיתה טוב וממיר יכול לקחת שעות רבות, אבל גם דקות בודדות. אם הלקוח שולח באופן מסודר את החומרים (מלל, תמונות, סרטונים וכו׳), בניית דף נחיתה באלמנטור היא משימה קלילה ומהנה למי מכם שיודע לעבוד עם התוסף, ויכולה לספק לכם עבודה לכמה לקוחות במקביל ובכך להגדיל את ההכנסה. התמחור יכול להיות פר פרוייקט או לפי שעות העבודה, ואתם יכולים להציע ללקוחות לבנות דפי נחיתה תחת הדומיין שלכם (כלומר לתת להם כתובת ייחודית כתת-דומיין) ובכך לתת להם הצעה זולה ומפתה יותר, במידה וזה מתאים להם, במקום שיידרשו לרכוש חבילת אחסון ודומיין עבור דפי נחיתה בודדים וחד פעמיים.
  2. בניית אתרים
    זה כמובן ה-Obvious, אבל לא יכולנו להשאיר את האפשרות הזו בחוץ 🙂
    אם הרעיון של בניית אתרים מלאים וליווי לקוחות במשך תקופה מסויימת החל מאפיון ועד הפקת אתר שלם נשמע לכם טוב, אלמנטור יהיה תוסף נחוץ ודרוש כמעט בכל הצעה לבניית אתר, מאחר והוא מאפשר יצירת דפים מיוחדים ושונים האחד מהשני ולא מחייב את הלקוח בבחירת תבנית מסויימת. תבנית Hello ה״עירומה״ מאפשרת בניית אתר ייחודי מבוסס אלמנטור פרו, שמתאים בצורה מדוייקת יותר לדרישות הלקוח, ללא צורך בתכנות וכתיבת קוד כפי שנדרש בעבר.
  3. מכירת תבניות אלמנטור מוכנות
    אם אתם אוהבים לעצב דפי אלמנטור להנאתכם ופחות בעניין של עבודה מול לקוחות ספציפיים או לא רוצים להמתין עד שיגיע לקוח שיבקש מכם לבנות לו דף נחיתה או אתר, רעיון נוסף הוא לבנות מאגר כללי של תבניות ולמכור אותן: תבניות לאתרי תדמית, תבניות לדפי נחיתה, תבניות לאתרי נישה (דוגמת חדר כושר, מספרה, חנות מקוונת, תיווך נדל״ן ועוד), תבניות אלמנטור לראש אתר (הדר), לתחתית אתר (פוטר), לחלקים שונים של האתר ועוד. אלמנטור מאפשר ייצוא של הדפים אותם עיצבתם לקובץ, שאותו אפשר למכור ללקוחות כך שיוכלו בלחיצת כפתור לייבא את העיצוב שבניתם לאתר שלהם.
  4. להציע את יכולותיכם ב-Fiverr
    במקום שנפרט כאן את מגוון העבודות שאתם יכולים להציע בפייבר, אפשר לראות דוגמאות אמיתיות של הצעות באתר עצמו ולקבל משם רעיונות.
  5. הדרכות (אונליין ואופליין)
    כן כן, ממש כמו שאנחנו עושים באתר הקורסים של מקום ברשת, אם יש לכם ידע נרחב בעבודה עם אלמנטור ואם אתם אוהבים (ויודעים!) ללמד אחרים, יש הרבה אנשים שמחפשים כיום לרכוש את הידע הזה בצורה פרונטלית או אינטרנטית, וזו אופציה נהדרת ליצירת הכנסה. האפשרות ללמד אונליין מוצאת חן בעיניכם? ניתן לעשות זאת ע״י בניית אתר קורסים משלכם, או העלאת קורס לאחד מאתרי ה-LMS הפופולריים היום כדוגמת יודמי.

הרעיונות שניתנו בכתבה זו יכולים כולם ביחד או כל אחד בנפרד לייצר לכם הכנסה מכובדת, בהתאם ליכולות שלכם ולידע אותו תצברו בעבודה עם תוסף אלמנטור הנהדר. אם מעולם לא התנסיתם בעבודה עם אלמנטור, מוזמנים להצטרף לקורס האונליין (החינמי) שלנו וללמוד איך בונים אתר בוורדפרס בעזרת אלמנטור. במידה הרעיונות שהצענו כאן נשמעים לכם כמו משהו שהייתם רוצים לנסות לבנות סביבו עסק, ההמלצה שלנו, כפי שכבר ציינו בתחילת הכתבה, היא פשוט להתחיל להתנסות, ללמוד, לצפות במדריכים הרבים שקיימים כיום ברשת ולמצב את עצמכם בבוא הזמן כמומחים בתחום, כמי שיכולים להוציא מאלמנטור את המיטב ולתת ללקוחות שלכם פתרונות שיספקו אותם.

בהצלחה!

במדריך הבא נלמד צעד אחר צעד איך מבצעים את כל השלבים הראשוניים והבסיסיים, שאולי נראים מעט טכניים ומרתיעים למי שאינו מבין את המושגים ולא התנסה מעולם בבניית אתרים. אני כאן כדי להראות כמה זה יכול להיות פשוט ומהיר ואיך מגיעים למצב בו יש לך אתר אינטרנט באוויר שבו ניתן להתחיל לכתוב תוכן, לעצב ולפתח אותו.

חוברת זו, שמוצעת להורדה בחינם כקובץ PDF, תתאים לך אם תכננת לבנות אתר או בלוג אבל מצאת את עצמך דוחה את התהליך עוד ועוד כי לא ידעת איך להתחיל את התהליך בצורה נכונה.

הקורס האולטימטיבי למתחילים! בסיום הקורס יהיה לך מספיק ידע כדי להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה המופלאה הזאת ולהתקדם לעבר בניית האתר, החנות, דף הנחיתה, הקורס או הבלוג שלך בעצמך.
אה – והקורס הוא חינמי לחלוטין :-)

יש לך את הבסיס והגיע הזמן להתקדם לעבר בניית האתר שלך? באתר הקורסים של מקום ברשת ניתן למצוא מגוון קורסים: קורס מקיף בניית בניית אתר ובלוג בוורדפרס, קורס בניית דף נחיתה, קורס בניית חנות וירטואלית, קורס בניית קורס אונליין, קורס בניית חנות דרופשיפינג ועוד.

יו, הגעת לסוף הכתבה 😯 מה עכשיו?

1. אם אהבת את התוכן, אפשר לשתף עם חברים:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בווטסאפ

2. אפשר לספר לנו מה חשבת, כדי שנוכל להמשיך להשתפר

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י כדי להצביע!

מאחר ואהבת את הכתבה...

נשמח לראותך גם ברשתות החברתיות שלנו!

מצטערים לשמוע שהכתבה לא היתה לך לעזר!

נשמח לשפר אותה!

תרצה/י לשתף אותנו מה אפשר לשפר בכתבה?

דירוג ממוצע לכתבה זו:
5
(6)

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

כבר הורדת את

החינמונים שלנו?

צ׳קליסט לשיפור דף נחיתה
20 סעיפים שחייבים לעבור עליהם בבניית דף נחיתה

יש לך דף נחיתה? מתכנן/ת לבנות דף נחיתה? את הצ׳קליסט הזה אסור לך לפספס!

דוגמאות לעסקים אונליין
9 רעיונות לבניית עסק אונליין

הספר האלקטרוני הבא סוקר 9 סוגים של עסקים אינטרנטיים שניתן לפתח ולתפעל מהבית, בתור הכנסה נוספת או בבוא היום גם כהכנסה עיקרית.

איך לבחור חברת אחסון
איך לבחור חברת אחסון בתבונה

טבלת השוואה והסבר מפורט על מרכיבי חבילות אחסון ואיך לבחור את החבילה שהכי מתאימה לנכס הדיגיטלי שברצונך לבנות.

כלים לבוני אתרים
ארגז הכלים

50 מאגרי מידע של כלים, מערכות ואתרים מומלצים לבעלי נכסים דיגיטליים וקישורים להדרכות שפורסמו כאן באתר על חלק מהכלים המומלצים.

סליחה על ההפרעה...

* הקישור נפתח בחלונית חדשה כך שיהיה אפשר להמשיך לקרוא את הכתבה

דילוג לתוכן