מדוע המידע באתר חינמי?

כפי שבוודאי שמת לב, רוב התוכן באתר חינמי. כל ההדרכות שמלמדות איך בונים אתר פתוחות לכל העולם ביוטיוב, ומלבד מכירת הספר BYP – התכנים באתר מוצעים בחינם וללא צורך בהתניות (למשל, הרשמה לרשימת תפוצה, הרשמה לאתר, רכישת קורסים וכו׳).

אם שאלת את עצמך מדוע אני נותנת כל כך הרבה תוכן בחינם, התשובה פשוטה – בתכנים ישנן המלצות לשרותי צד-ג׳, כמו למשל לחברת האחסון בלוהוסט, תוסף אליפלאגין ועוד. ההמלצות בנויות על תשתית של תכניות שותפים, כלומר – אם רכשתם את אחד המוצרים דרך הלינק שנתתי באתר, אקבל על כך עמלה.

שימו לב!

  • אני ממליצה רק על מוצרים שניסיתי בעצמי ושבדקתי אותם.
  • אתם לא משלמים יותר אם הגעתם דרך הלינקים שלי! החברות שמציעות תכניות שותפים מודעות היטב לכח שיש לבעלי עסקים קטנים בשיווק מוצריהם ולכן מסכימים לשלם להם עמלה כדי שיגיעו אליהם לקוחות חדשים ויישארו לטווח הארוך. לפעמים אפילו קורה שתכנית שותפים מסויימת נותנת הנחה ללקוחות של אותם משווקים עצמאיים (כמו למשל תוסף אליפלאגין שדרך הלינק שלי תוכלו לרכוש אותו במעל 50% הנחה). כך שיש כאן win-win situation – אתם זוכים להדרכה בחינם, ואני זוכה לעמלה במידה ורכשתם דרכי שירותים עליהם המלצתי בלי שתשלמו על כך יותר. עצם הלחיצה שלך על לינקים באתר שלי שמובילים למוצרים הדרושים בבניית האתרים שבהדרכות מאפשרת לי את המשך העשייה והאספקה של מדריכים חינמיים.

כבר ראית את

החינמונים שלנו?

צ׳קליסט לשיפור דף נחיתה

20 נקודות שחייבים לעבור עליהן בבניית דף נחיתה

יש לך דף נחיתה? מתכנן/ת לבנות דף נחיתה? את הצ׳קליסט הזה אסור לך לפספס!

דוגמאות לעסקים אונליין

9 רעיונות לבניית עסק אונליין

הספר האלקטרוני הבא סוקר 9 סוגים של עסקים אינטרנטיים שניתן לפתח ולתפעל מהבית, בתור הכנסה נוספת או בבוא היום גם כהכנסה עיקרית.

איך לבחור חברת אחסון

איך לבחור חברת אחסון בתבונה

טבלת השוואה והסבר מפורט על מרכיבי חבילות אחסון ואיך לבחור את החבילה שהכי מתאימה לנכס הדיגיטלי שברצונך לבנות.

כלים לבוני אתרים

ארגז הכלים

50 מאגרי מידע של כלים, מערכות ואתרים מומלצים לבעלי נכסים דיגיטליים וקישורים להדרכות שפורסמו כאן באתר על חלק מהכלים המומלצים.

דילוג לתוכן