הנחות, מבצעים ודילים לבוני אתרים, גרפיקאים ובעלי עסקים קטנים – דצמבר 2015

ריכזתי עבורכם את המבצעים הטובים ביותר שמצאתי לבעלי עסקים קטנים, גרפיקאים ובוני אתרים. תהנו!

דילים בהנחות גדולות מאתר InkyDeals:

576 לוגואים לשימוש מסחרי ב-10$ בלבד – החבר׳ה באינקי דילז מציעים כמעט 600 לוגואים להורדה ולשימוש מסחרי (למשל על חולצות, באתרים, בבאנרים, או פשוט כלוגו). אם יש לכם סטודיו לעיצוב תוכלו להשתמש בלוגואים ללקוחות שלכם ולחסוך לכם שעות של עבודה. שווה 40 שקלים, לא?

מעל 1000 אייקונים מקצועיים לאתרי אינטרנט ב-39$ – כל אחד שעוסק בבניית אתרים מחפש בשלב כלשהו אייקונים לשימוש באתר שלו. אפשר לבנות אותם לבד בפוטושופ או לשכור את שירותיו של מעצב גרפי, ואפשר לרכוש את החבילה הזו שמציעה מגוון ענק ומרהיב של אייקונים לשימוש מסחרי בלי הגבלה במספר האתרים. הרשיון מאפשר גם שימוש בהם כסטיקרים, אפליקציות, אריזות וכמובן באתרים שלכם.

3000 אילוסטרציות ב-59$ – כל מי שעוסק בעיצוב ובבניית אתרים יודע כמה יקר לרכוש אילוסטרציות ובמיוחד לבקש ממישהו שיעצב אותן עבורכם. הנה דיל שמציע המון איורים מחולקים ל-10 קטגוריות ביניהן אהבה, טבע, אנשים, חתונה,… כולם מוכנים כקבצי אילוסטרייטור לעריכה מיידית שניתן לשנות לפי צורכיכם. בנוסף, רוכשי הדיל יקבלו גם בונוס – 134 סגנונות לאילוסטרייטור ו-6 פונטים! אפשר גם להוריד 10 אילוסטרציות בחינם כדי לראות אם הן מתאימות לכם.

14 תבניות וורדפרס רספונסיביות (באנגלית) ב-19$ בלבד! – וורדפרסיסטים יקרים, הנה 14 תבניות לשימוש פרטי ומסחרי ושנה שלמה של עידכונים בחינם לאתר התבניות premiumcoding.com. הציצו בתבניות ואם אהבתם – זה נראה כמו דיל שווה מאוד.

פרינט באנדל עם 120 פריטים – רק ב-19$ – תבניות של פלאיירים, כרטיסי ביקור, לוגואים, קורות חיים, ברושורים, מגזינים ועוד ועוד ועוד – הכל במחיר של 19$ בלבד וניתנים לשימוש מסחרי במספר בלתי מוגבל של פרוייקטים! כנסו לדיל שם תוכלו לראות את הדוגמאות שתקבלו, זה נראה מדהים!

 

דילים חינמיים מאתר InkyDeals:

9 פונטים לועזיים – הורידו תשעה פונטים מקסימים בלועזית בחינם לגמרי, בהם אפשר להשתמש לשימוש פרטי וגם מסחרי! חינם אין כסף – לא תקחו? אני כבר הורדתי את שלי ומצאתי להם אחלה שימוש 🙂

12 איורים וקטוריים לשימוש חופשי – כן, גם מסחרי ואפילו ללא הגבלה! איורים מקסימים לשימוש באינטרנט או בפרינט, ללא צורך במתן קרדיט – הם שלכם לשימוש מיידי ובחינם בפרוייקטים השונים שלכם, מותר גם להשתמש בהם כמוצרי מרצ׳נדייז. שוב, חינם – לא תנצלו את ההצעה?

מעל 100 טמפלטים לעיצוב מוצרים – מוציאים ספר חדש? דיסק? תיקים? מגזינים? ברושורים? כאן יש לכם יותר מ-100 עיצובי מוצרים שעליהם אפשר להוסיף את העיצוב שלכם ולפרסם את המוצר שלכם אונליין או בפרינט, וכן ניחשתם נכון – לשימוש פרטי כמו גם מסחרי!

צפו בכל ההצעות של אינקי דילז – יש דברים מצויינים שלא כדאי לפספס.

דילים מאתר CloudsWave:

30% הנחה על התבניות של Themify – חברת התבניות Themify מציעה תבניות מיוחדות ומעניינות, היה לי בעבר חשבון אצלם והתבניות שלהם בשימוש אצלי עד היום. חברת קלאודסוייב מציעה הנחה יפה ותמורת 55$ תוכלו לקבל שנה של עדכונים וכמובן את כל התבניות בתכנית הסטנדרט. ישנן הצעות נוספות לתכניות המתקדמות יותר, שמגיעות עד 40% הנחה מהמחיר הרגיל.

מעל 80% הנחה ל-PowToon – אם תמיד תהיתם איך אנשים יוצרים סרטוני הסבר מצויירים ומקצועיים לאתרים שלהם – אחת התוכנות הפופולריות ביותר בשוק כיום היא PowToon שמאפשר לכל אחד ליצור וידאו עם אנימציות מגניבות לאתר העסקי שלו ולרשתות החברתיות. בהצעה זו אפשר לרכוש מנוי פרו לשנה לשימוש בתוכנה תמורת 125$ בלבד, בעוד המחיר של החבילה בד״כ הוא מעל 700$!

קופונים לקורסים שלי ביודמי באנגלית:

קורס בניית רשת חברתית לאתר נישתי קהילתי ב-10$ בלבד – הקורס מלמד כיצד בונים אתר וורדפרס עם יכולות של רשת חברתית בדומה לפייסבוק, שמתאים לעסקים קטנים שרוצים לבנות קהילה נישתית. מחיר הקורס הרגיל – 99$.

קורס בניית אפליקציית אנדרואיד לעסק ב-10$ בלבד – הקורס מלמד כיצד בונים אפליקציה תדמיתית לעסק בעזרת תוכנה חינמית, לכל הרמות ובלי צורך לדעת תכנות! מחיר הקורס הרגיל – 149$.

קופונים לקורסים שלי בעברית:

קורס הפיכת אתר לאפליקציית אנדרואיד ב-100 ש״ח בלבד – בקורס זה תלמדו להפוך את האתר הנוכחי שלכם לאפליקציית אנדרואיד מסוג Webview שניתנת להורדה מחנות האפליקציות.

מדריכים חינמיים שלי לבניית אתרים בוורדפרס:

בניית אתר לעסק

בניית בלוג

בניית אתר לצלמים

 

במדריך הבא נלמד צעד אחר צעד איך מבצעים את כל השלבים הראשוניים והבסיסיים, שאולי נראים מעט טכניים ומרתיעים למי שאינו מבין את המושגים ולא התנסה מעולם בבניית אתרים. אני כאן כדי להראות כמה זה יכול להיות פשוט ומהיר ואיך מגיעים למצב בו יש לך אתר אינטרנט באוויר שבו ניתן להתחיל לכתוב תוכן, לעצב ולפתח אותו.

חוברת זו, שמוצעת להורדה בחינם כקובץ PDF, תתאים לך אם תכננת לבנות אתר או בלוג אבל מצאת את עצמך דוחה את התהליך עוד ועוד כי לא ידעת איך להתחיל את התהליך בצורה נכונה.

הקורס האולטימטיבי למתחילים! בסיום הקורס יהיה לך מספיק ידע כדי להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה המופלאה הזאת ולהתקדם לעבר בניית האתר, החנות, דף הנחיתה, הקורס או הבלוג שלך בעצמך.
אה – והקורס הוא חינמי לחלוטין :-)

יש לך את הבסיס והגיע הזמן להתקדם לעבר בניית האתר שלך? באתר הקורסים של מקום ברשת ניתן למצוא מגוון קורסים: קורס מקיף בניית בניית אתר ובלוג בוורדפרס, קורס בניית דף נחיתה, קורס בניית חנות וירטואלית, קורס בניית קורס אונליין, קורס בניית חנות דרופשיפינג ועוד.

יו, הגעת לסוף הכתבה 😯 מה עכשיו?

1. אם אהבת את התוכן, אפשר לשתף עם חברים:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בווטסאפ

2. אפשר לספר לנו מה חשבת, כדי שנוכל להמשיך להשתפר

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י כדי להצביע!

מאחר ואהבת את הכתבה...

נשמח לראותך גם ברשתות החברתיות שלנו!

מצטערים לשמוע שהכתבה לא היתה לך לעזר!

נשמח לשפר אותה!

תרצה/י לשתף אותנו מה אפשר לשפר בכתבה?

דירוג ממוצע לכתבה זו:
0
(0)

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

כבר הורדת את

החינמונים שלנו?

צ׳קליסט לשיפור דף נחיתה
20 סעיפים שחייבים לעבור עליהם בבניית דף נחיתה

יש לך דף נחיתה? מתכנן/ת לבנות דף נחיתה? את הצ׳קליסט הזה אסור לך לפספס!

דוגמאות לעסקים אונליין
9 רעיונות לבניית עסק אונליין

הספר האלקטרוני הבא סוקר 9 סוגים של עסקים אינטרנטיים שניתן לפתח ולתפעל מהבית, בתור הכנסה נוספת או בבוא היום גם כהכנסה עיקרית.

איך לבחור חברת אחסון
איך לבחור חברת אחסון בתבונה

טבלת השוואה והסבר מפורט על מרכיבי חבילות אחסון ואיך לבחור את החבילה שהכי מתאימה לנכס הדיגיטלי שברצונך לבנות.

כלים לבוני אתרים
ארגז הכלים

50 מאגרי מידע של כלים, מערכות ואתרים מומלצים לבעלי נכסים דיגיטליים וקישורים להדרכות שפורסמו כאן באתר על חלק מהכלים המומלצים.

סליחה על ההפרעה...

* הקישור נפתח בחלונית חדשה כך שיהיה אפשר להמשיך לקרוא את הכתבה

דילוג לתוכן