איך בונים חנות מקוונת – הדרכה מלאה – הכי קל ופשוט שיש!

עם כל האהבה שלי לוורדפרס, אני יודעת ושומעת מהרבה אנשים שהם לעתים מוצאים עצמם מסתבכים עם בניית אתר לבד והתעסקות עם רכישת אחסון, התקנת תבניות, תוספים ועיצוב האתר. לכן, חיפשתי מערכת שתתן מענה לכל מי שמעוניין לבנות אתר מהר מצד אחד וברמה גבוהה מצד שני. את המערכת שמצאתי אני מראה כאן בהדרכה, ואחד הדברים שגרמו לי לאהוב אותה כל כך, מלבד הפשטות והאתרים היפהפיים והמקצועיים שאפשר לבנות באמצעותה, הוא המחיר. נכון, וורדפרס היא מערכת חינמית, אבל צריך לשלם על אחסון ודומיין והמערכת של site123 נותנת את הפתרון האולטימטיבי – כאשר תרצו לשדרג את האתר החינמי שתבנו איתה תוכלו לעשות זאת במחיר של 9.80$ לחודש ולקבל מגוון רחב מאוד של אפשרויות וזה כבר כולל את האחסון ודומיין בינלאומי חינם לשנה! כך שאם מסתכלים על המחיר של המערכת, לעומת בניית אתר עצמאי בוורדפרס (שדורש רכישת חבילת אחסון במחיר חודשי כפי שניתן לראות כאן בטבלת השוואת אחסון), אנחנו מקבלים עלויות כמעט זהות. יש למערכת גם אפשרויות שדרוג מתקדמות יותר כפי שתראו בסרטון, אך גם החבילה היקרה ביותר היא עדיין זולה מאוד ביחס למחיר השוק היום. בקיצור – מומלץ!

אז איזה אתר נלמד לבנות בהדרכה? הפעם, נלמד לבנות 2 אתרים שונים! הראשון – חנות מקוונת והשני – דף נחיתה.

החלק הראשון של ההדרכה כולל את כל השלבים של בניית אתר עם site123 ככה שגם מי שמגיע ללא כל ניסיון קודם בבניית אתרים יוכל ליצור לעצמו אתר שלם ואיכותי. נתחיל בפתיחת חשבון חינמי במערכת, לאחר מכן נראה כיצד בוחרים בסוג אתר (חנות) ואז נתחיל לעבוד על התוכן שלו והנראות. נלמד כיצד מוסיפים או עורכים דפים באתר, איך מוסיפים מוצרים לחנות כולל העלאת תמונה אחת או מספר תמונות של כל מוצר והוספת מרכיסים של בחירת צבע/מידות וכו׳, נלמד גם כיצד מוסיפים אפשרות להצטרפות לרשימת תפוצה שקיימת באופן אינטגרלי במערכת ומאפשרת שליחת מיילים ללקוחות/קוראים שנרשמו אליה. נלמד גם כיצד לקשר את החנות לחשבון הפייפאל שלנו על מנת לאפשר תשלומים (סליקה בכרטיסי אשראי אפשרית רק למשדרגים לחבילה בתשלום). לאחר מכן נראה היכן עוקבים אחר ההזמנות שבוצעו בחנות המקוונת. נראה כיצד מוסיפים דפים מסוגים שונים למערכת ונוסיף דף של שאלות ותשובות. בנוסף, המערכת מוכנה לקידום במנועי חיפוש וישנם מקומות ספציפיים בהם ניתן להתאים את העמודים והמידע על האתר לגוגל. כל אתר שתבנו עם המערכת יהיה רספונסיבי כך שלא תצטרכו להתאים אותו לטלפונים ניידים ולטאבלטים. נלמד להוסיף טופס יצירת קשר ומפה מוטמעת וגם כיצד לראות את פרטי הטפסים בבק-אופיס כמו גם היכן שולטים על התגובות שגולשים השאירו לנו בבלוג.

החלק השני של ההדרכה יציג כיצד בונים אתר נוסף במערכת, מסוג דף נחיתה. הדרכה זו אינה מלווה בהסברים קוליים אלא תוכלו לצפות כיצד אני בונה דף נחיתה ולעקוב אחר הצעדים לאחר שכבר תדעו לעבוד עם המערכת. דף הנחיתה יהווה דף מכירתי של ספר אלקטרוני (אגב הספר אמיתי וניתן לרכישה כאן) ויכלול מלל על הספר, מאפייני הפרקים בו, דפים לדוגמא מתוך הספר, המלצות קוראים והוספת ״קריאה לפעולה״ שתוביל את הגולשים לאתר בו ניתן לרכוש את הספר.


ניווט מהיר:

מעבר ל-site123 – לחצו כאן

04:00 – הצגת האתר
06:37 – הרשמה ל-site123 ותחילת עבודה על האתר
08:20 – שינוי שפת האתר לעברית
09:00 – העלאת לוגו, תמונות/וידאו רקע, כותרת וסלוגן
12:00 – עריכת דפים – אודות, פרומו
14:50 – הוספת מוצרים לחנות
18:30 – שינוי מטבע והגדרת אופן התשלום
19:30 – ניהול ההזמנות
21:21 – הגדרת טופס יצירת הקשר, מייל, כתובת (למפה המוטמעת) ושעות פתיחה
23:07 – הוספת עמוד שאלות ותשובות
25:20 – הוספת סלוגן ותיאור לדפים להתאמתם למנועי חיפוש
25:36 – עיצוב האתר – שינוי מבנה כותרת עליונה, צבעי האתר, גופנים, אפשרויות תפריט, כותרת תחתונה, םביקון ותמונה לשיתוף ברשתות חברתיות
29:02 – הגדרת פרלקס/דף נפרד לכל עמוד
29:51 – הוספת תנאי שימוש ופרטיות
30:29 – הוספת מידע על האתר לטובת מנועי חיפוש
30:59 – הוספת גוגל אנליטיקס ותוספים שונים
32:18 – ניהול האתר – חיבור דומיין, הגדרת ״אתר בבנייה״, סגירת האתר לבעלי סיסמה בלבד, צפייה בטפסים ובתגובות מהבלוגים
34:03 – עבודה עם רשימת תפוצה ושליחת דיוור לנמענים
36:25 – הדגמת בניית דף נחיתה

במדריך הבא נלמד צעד אחר צעד איך מבצעים את כל השלבים הראשוניים והבסיסיים, שאולי נראים מעט טכניים ומרתיעים למי שאינו מבין את המושגים ולא התנסה מעולם בבניית אתרים. אני כאן כדי להראות כמה זה יכול להיות פשוט ומהיר ואיך מגיעים למצב בו יש לך אתר אינטרנט באוויר שבו ניתן להתחיל לכתוב תוכן, לעצב ולפתח אותו.

חוברת זו, שמוצעת להורדה בחינם כקובץ PDF, תתאים לך אם תכננת לבנות אתר או בלוג אבל מצאת את עצמך דוחה את התהליך עוד ועוד כי לא ידעת איך להתחיל את התהליך בצורה נכונה.

הקורס האולטימטיבי למתחילים! בסיום הקורס יהיה לך מספיק ידע כדי להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה המופלאה הזאת ולהתקדם לעבר בניית האתר, החנות, דף הנחיתה, הקורס או הבלוג שלך בעצמך.
אה – והקורס הוא חינמי לחלוטין :-)

יש לך את הבסיס והגיע הזמן להתקדם לעבר בניית האתר שלך? באתר הקורסים של מקום ברשת ניתן למצוא מגוון קורסים: קורס מקיף בניית בניית אתר ובלוג בוורדפרס, קורס בניית דף נחיתה, קורס בניית חנות וירטואלית, קורס בניית קורס אונליין, קורס בניית חנות דרופשיפינג ועוד.

יו, הגעת לסוף הכתבה 😯 מה עכשיו?

1. אם אהבת את התוכן, אפשר לשתף עם חברים:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בווטסאפ

2. אפשר לספר לנו מה חשבת, כדי שנוכל להמשיך להשתפר

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י כדי להצביע!

מאחר ואהבת את הכתבה...

נשמח לראותך גם ברשתות החברתיות שלנו!

מצטערים לשמוע שהכתבה לא היתה לך לעזר!

נשמח לשפר אותה!

תרצה/י לשתף אותנו מה אפשר לשפר בכתבה?

דירוג ממוצע לכתבה זו:
0
(0)

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

כבר הורדת את

החינמונים שלנו?

צ׳קליסט לשיפור דף נחיתה
20 סעיפים שחייבים לעבור עליהם בבניית דף נחיתה

יש לך דף נחיתה? מתכנן/ת לבנות דף נחיתה? את הצ׳קליסט הזה אסור לך לפספס!

דוגמאות לעסקים אונליין
9 רעיונות לבניית עסק אונליין

הספר האלקטרוני הבא סוקר 9 סוגים של עסקים אינטרנטיים שניתן לפתח ולתפעל מהבית, בתור הכנסה נוספת או בבוא היום גם כהכנסה עיקרית.

איך לבחור חברת אחסון
איך לבחור חברת אחסון בתבונה

טבלת השוואה והסבר מפורט על מרכיבי חבילות אחסון ואיך לבחור את החבילה שהכי מתאימה לנכס הדיגיטלי שברצונך לבנות.

כלים לבוני אתרים
ארגז הכלים

50 מאגרי מידע של כלים, מערכות ואתרים מומלצים לבעלי נכסים דיגיטליים וקישורים להדרכות שפורסמו כאן באתר על חלק מהכלים המומלצים.

סליחה על ההפרעה...

* הקישור נפתח בחלונית חדשה כך שיהיה אפשר להמשיך לקרוא את הכתבה

דילוג לתוכן